Bartosz

Onze kennis delen wij graag met iedereen die net als ons liefde heeft voor het vak software testen. Zodat ook zij zichzelf kunnen blijven verbeteren in ons mooie ambacht. Dat kennisdelen doen we via onze blog, onze kennisevents en nu ook voor de tweede keer via ons magazine Paarsz: ons eigen blad vol vakinhoudelijke artikelen geschreven door onze consultants. Genoemd naar onze huisstijlkleur, gemaakt volgens ons principe: improve your best!

Vakgebied ontwikkeling

Als grootste onafhankelijke testpartij en als voorloper in de markt, zien wij het als onze taak om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in de markt. Daarnaast zijn we zelf continu bezig met innoveren en productontwikkeling. Alle kennis die we over ons vak opdoen willen we graag delen met de test community. Onder andere via ons magazine Paarsz. Een vakblad waarmee vakgenoten of klanten hun kennis kunnen bijspijkeren. Zodat we samen het software testen kunnen blijven verbeteren. Ook degenen die niet bij Bartosz werken, niet bij ons willen komen werken en ook geen klant zijn, hopen wij met Paarsz te informeren en inspireren.

Wie schrijft, die blijft

Bij Bartosz nemen we mensen aan vanwege hun kennis. Eenmaal in dienst verwachten we van hen dat zij zich blijven ontwikkelen. Daarvoor mogen zij ongelimiteerd leergangen, traningen en workshops volgen. Maar al die kennis moet vervolgens wel die hoofden uit! Het zou bijna verspilling zijn om deze niet te delen met de buitenwereld. Om onze consultants te helpen bij het schrijven, bieden we schrijftrainingen of schrijfcoaching aan. Zodat zij vervolgens hun verhaal toegankelijk op papier kunnen zetten. Op deze manier leveren we kennis met kwaliteit; inhoudelijk sterk en toegankelijk verwoord. Zo laten we met Paarsz graag aan klanten zien dat onze consultants verder denken dan software testen. Tegelijkertijd is het schrijven voor Paarsz een manier om onze mensen uit te blijven dagen.

"Een vakblad waarmee vakgenoten of klanten hun kennis kunnen bijspijkeren. Zodat we samen het software testen kunnen blijven verbeteren."

Leer ons kennen

Naast kennisdelen willen we met Paarsz ook laten zien hoe Bartosz als bedrijf is. Hiervoor zetten we geen betaalde advertenties in, we nemen jullie liever mee in onze wereld. Door ervaringen en gebeurtenissen te delen. Paarsz is een mooi middel om onszelf als bedrijf onder de aandacht te brengen bij klanten en potentiële werknemers. We vertellen hen graag meer over wie we zijn, wat we doen en vooral ook hoe we dit doen. Wij zijn immers niet alleen een partij die heel goed is in software testen, maar ook een organisatie van mensen die plezier hebben in hun werk, die goede doelen actief steunen en die maatschappelijk verantwoord ondernemen belangrijk vinden.

Tips of suggesties?

Paarsz bevat een verzameling van blogs van de afgelopen tijd die vanuit verschillende invalshoeken ons vakgebied of Bartosz beschrijven. Het verschil is vooral dat Paarsz minder vluchtig is dan onze blog. We delen Paarsz uit op Testnet, tijdens onze klantevents, bij sollicitaties of klantbezoeken. Het is leuk om zoiets moois te kunnen weggeven! De reacties op de eerste editie van Paarsz waren erg positief. Maar we zouden Bartosz niet zijn als we onszelf deze editie niet weer verbeterd hadden: we hebben onze nieuwe huisstijl doorgevoerd en we hebben een kwaliteitsslag gemaakt in de artikelen. Benieuwd hoe dat geworden is? Bekijk dan onze Paarsz editie 2 online. Of, nog leuker, ontvang een fysiek exemplaar van Paarsz in je brievenbus. Laat je gegevens achter via het formulier onderaan deze pagina en wij sturen graag een exemplaar naar je op! Heb je suggesties of tips voor onze volgende editie? Stuur mij dan een mail (sanne.muskens@bartosz.nl). Veel leesplezier!

170517 – Lancering Paarsz – foto Paarsz

Wil je ons nieuwste Paarsz magazine per post ontvangen? Laat dan je gegevens achter.

Bartosz_Header_004

Werken bij Bartosz?

Vincent Verhelst

Geïnteresseerd in Bartosz? Dan ga ik graag met jou in gesprek. We kunnen elkaar ontmoeten met een kop koffie bij ons op kantoor. Of tijdens ontbijt, lunch, borrel of diner op een plek die jou het beste uitkomt. Jij mag het zeggen.

Bijtanken bij Bartosz

Gamification

Jan25

Software testen is geen handwerk maar keihard denkwerk. We maken een mentaal model van hetgeen we aan het testen zijn en aan de hand daarvan gaan we op zoek naar hoe we dat model kunnen kraken. Belangrijke skills die je hierbij nodig hebt zoals Critical Thinking en Problem Solving kun je ontwikkelen.

Ben je in staat om je analytische vaardigheden in te zetten om een puzzel op te lossen of een algoritme te kraken? Kun je onder woorden brengen wat de oplossing was? En wat was je aanpak was om de uitdaging aan te gaan?

Zo kennen we verschillende vormen van Gamification binnen het testvak. De eerste Bijtanken bij Bartosz van 2019 laat zien welke spelvormen we daarbij inzetten en waarom we daar zoveel waarde aan hechten. Maar we gaan vooral ook doen!

Mijn Paarsz