‘Improve your Best’ is geen eenmalige actie of doel dat je bereikt en afvinkt. Het is een continu proces en een manier van denken.
Van ‘Improve your Best’ naar ‘Improve Their Best’
Onze slogan geldt niet alleen intern. We willen ook bijdragen aan de groei en ontwikkeling van onze klanten. We reageren snel op vragen, denken actief mee en leveren oplossingen die aansluiten bij de klantdoelstellingen. Met initiatieven zoals ons kennisevent ‘Bijtanken bij Bartosz’ nemen we klanten mee in de nieuwste ontwikkelingen binnen het testvak. Onze kennis is niet alleen bedoeld voor onszelf, maar vooral ook om onze klanten vooruit te helpen: ‘Improve Their Best.
Een mindset, geen activiteit
‘Improve your Best’ is geen eenmalige actie of doel dat je bereikt en afvinkt. Het is een continu proces en een manier van denken. We blijven onszelf én elkaar uitdagen om steeds nét dat beetje beter, slimmer of sneller te zijn. Of dat nu betekent dat je een nieuwe training volgt, een uitdagende opdracht aangaat of uit je comfortzone stapt. Fouten maken hoort erbij, zolang je er maar van leert.
Tot slot
‘Improve your Best’ is de rode draad binnen Bartosz. Het is wat ons onderscheidt, uniek maakten wat ons elke dag weer motiveert. Samen werken we aan het vergroten van waarde, het verhogen van kwaliteit en het creëren van impact voor mensen, bedrijven en systemen.
Wij zijn Bartosz. Improve your Best.