Bartosz

Daar is ‘ie dan! Editie nummer 4 van onze trots: Paarsz. Een magazine genoemd naar onze huisstijlkleur en gemaakt volgens onze slogan: Improve Your Best. En als we iets doen, dan doen we het goed. Met de bijdrage van maar liefst 40 Bartoszians ademt dit blad de kennis, kunde en cultuur van Bartosz. Speciaal ontwikkeld voor iedereen met een liefde voor het vak software testen.

Schrijven, delen en inspireren

Paarsz is ontstaan als medium om onze vakinhoudelijke kennis met de buitenwereld te delen. Als grootste onafhankelijke testpartij en voorloper in de markt, zien wij het als onze taak om op de hoogte te zijn en blijven van de laatste ontwikkelingen in het testvak. Het zou zonde zijn om deze kennis enkel voor onszelf te houden. Kennisdeling is daarom een belangrijke pijler in onze organisatie. Dit doen we middels verschillende events, een blog, podcasts en nu voor de vierde keer via ons eigen magazine Paarsz.

Paarsz 4 – 1

Kennisdelen en kennismaken

Naast kennisdelen willen jou middels de Paarsz ook met ons laten kennismaken. We zijn een consultancybedrijf met een sterke interne cultuur. Ga je met ons in zee, dan haal je eigenlijk een stukje Bartosz in huis. In Paarsz lees je wie wij zijn en waar we voor staan. We vertellen over onze werkwijze, onze klanten, onze medewerkers en onze bedrijfscultuur. Naast vakinhoudelijke artikelen vind je in Paarsz artikelen over hoe ons werk eruitziet, wie onze mensen zijn en hoe we met elkaar omgaan.

Duurzame dienstverlening

Het thema van Paarsz editie 4 is duurzame dienstverlening. Sinds de oprichting in 2007 een essentiële pijler binnen onze bedrijfsvoering en momenteel belangrijker dan ooit. Duurzaam ondernemen is niet iets wat je ‘zomaar’ doet, het is onderdeel van een integrale visie binnen onze organisatie. Het zit daarmee in ons DNA en vormt de basis van wie we zijn. In de Paarsz vertellen we je waarom, hoe en wat.

Die duurzaamheid is allereerst terug te vinden in de dienstverlening richting onze opdrachtgevers. Waarbij we altijd streven naar kwaliteit en langetermijnrelaties. Daarnaast besteden we bovengemiddeld veel aandacht aan het creëren van duurzame arbeidsomstandigheden voor onze medewerkers. Denk bijvoorbeeld aan het faciliteren van een goede thuiswerksituatie en het creëren van een duurzame leercultuur. Duurzaam ondernemen zit ‘m natuurlijk ook in het reduceren van onze impact op het milieu. In deze Paarsz vertellen we je daarom meer over onze acties op dit gebied.

“We nemen je mee in onze wereld en delen onze kennis, ervaringen en gebeurtenissen.”

De Paarsz bij jou thuis?

We zijn blij dat de vorige edities van Paarsz zo goed ontvangen zijn. Dit nieuwe 100-pagina’s tellende magazine hebben we wederom met veel professionaliteit, zorg en liefde samengesteld. Een blad van ons allemaal en we zijn trots op het eindresultaat.

Benieuwd naar Paarsz 4? Bekijk het magazine dan online. Of, nog leuker, ontvang een fysiek exemplaar in je brievenbus. Laat je gegevens achter via het formulier onderaan deze pagina en wij sturen graag een exemplaar naar je op! Veel leesplezier!

Heb je suggesties of tips voor onze volgende editie? Laat het mij dan weten.

Wil je ons nieuwste Paarsz magazine per post ontvangen? Laat dan je gegevens achter.

Ontwerp zonder titel (19)

Werken bij Bartosz?

Vincent Verhelst

Geïnteresseerd in Bartosz? Dan ga ik graag met jou in gesprek. We kunnen elkaar ontmoeten met een kop koffie bij ons op kantoor. Of tijdens ontbijt, lunch, borrel of diner op een plek die jou het beste uitkomt. Jij mag het zeggen.

Bijtanken bij Bartosz

Data & Testen

Mei14

Bij onze klanten komen we op verschillende manieren in contact met data. Hoe ga je als tester om met de (technische) uitdagingen die hierbij komen kijken? En wat voor impact heeft deze dataficatie op onze fysieke leefomgeving?

 

Mijn Paarsz